Direktbank wordt Florius

Uw hypotheek bij Direktbank gaat over naar Florius. Als het goed is heeft u hier al een aantal brieven over ontvangen. Door deze wijziging en de huidige privacywetgeving hebben wij echter geen volledig inzicht meer in uw actuele hypotheekgegevens.

Koppel uw hypotheek aan ons kantoor

Wij willen u in de toekomst echter ook goed en snel kunnen helpen bij vragen of wijzigingen. Daarom hebben wij uw toestemming nodig om uw gegevens in te mogen zien. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om ons kantoor als "uw adviseur" aan uw hypotheek te koppelen.  

Regel de koppeling via MijnFlorius

Het koppelen van ons kantoor aan uw hypotheek kan uitsluitend via MijnFlorius. Als u reeds inloggegevens heeft van MijnDirektbank kunt u daarmee ook op MijnFlorius inloggen. In dat geval kunt u gebruik maken van de Instructie aanmelden van uw adviseur op MijnFlorius.

Heeft u nog geen inloggegevens?

Vraag deze dan eerst aan. Hiervoor kunt u gebruik maken van de Instructie Aanvragen MijnFlorius. Houd daarvoor de volgende gegevens bij de hand:

  • Leningnummer (uw leningnummer staat o.a. op de recente brief van Florius)
  • Incassokenmerk van (voor)laatste incasso van de hypotheek (staat op uw bankafschrift)
  • Uw mobiele telefoon

Geef vandaag nog toestemming. Dan bent u verzekerd van de dienstverlening zoals u van ons gewend bent.